Friday 3 February 2012

ape2 pon aku bersyukur :)
glitter-graphics.com

Assalamualaikum all :)
glitter-graphics.com


hurmmm ..  3/2/2012 .. keputusan exam sem 1 kuar .
ape perasaan aku ?? sedih ? gembira ? kecewa ? emm .. sume ade .. 
aku hanya mampu bersyukur dengan ape yang aku dapat . Aku tak nak menjadi hamba Allah yang lemah dan tak bersyukur . 


Pasal keputusan aku dapat bape tu tak yah cite la kan . Hancur lebur sbb tak sampai target . Tapi aku bersyukur dgn ape yg aku dapat  kerana ade yang lagi sedih berbanding aku . Aku jadikan sume ni pengajaran yang berguna untuk aku untuk berusaha dgn lebih gigih lagi .


p/s : THANKS  wat sume yang bagi support kat aku . Love u all :')  Especially untuk AWAK . Thanks AWAK :')





-siLa lah kOmen yE .. i'll aPpreciAte iT ! :)

4 comments:

  1. sabar la...setiap yang berlaku ada hikmahnya ok.. setiap insan akan diberikan dugaan dan cabaran.. cuma mungkin dugaan dan cabaran yang diterima berbeza. jadi apa yang penting adalah bersyukur dan cuba memperbaiki kelemahan bg mendapat keputusan yang lebih baik.. gudluck :-) saya kagum dengan ketabahan dan pendirian awak.

    ReplyDelete
  2. awak... saya kagum dengan awak... mungkin ini adalah dugaan dan cabaran yang diberi oleh Nya buat awak.. awak hadapi dengan sabar dan tabah k.. setiap yang berlaku ada hikmahnya.. gudluck untuk hari2 yang seterusnya taw.. saya percaya dengan air mata sahaja kita tidak boleh mengubah apa2 pown.. cuma ketabahan dan usaha yang boleh mampu memberi kita harapan.. saya daokan awak.. Peace^-^v

    ReplyDelete
  3. awak.. bersabarlah..setiap apa yang berlaku ada hikmah disebaliknya... saya kagum dengan ketabahan awak dan pendirian awak..Allah setiasa menguji hambanya,,jadi kita perlu tabah menghadapinya.. semoga awak dapat mencari kelemahan dan perbaiki kesilapan itu...saya harap awak bejaya kelak... gudluk ^-^v

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum teruna kesepian :) tengs 4 the support . InsyaAllah , diri ini kuat menempuhi liku2 kehidupan . kte berasal dr Dia dan kepada Dia jugak kte kembali . diri ini hidup di dunia hanya kerana Dia semata2 :')

    ReplyDelete

mY nOtE . .


pEsanAn kU ^^ ♥

byE byE ... (=^___^=)