Sunday 22 May 2011

SyukuR ALHAMDULILLAH !! ^^

Assalamualaikum dan selamat sejahtera :)


Time to update my blog ! hehe ^^
emmm... nk cite ape ekk... da lame jgak tak update blog ni... da berhabuk agaknye.. hehe..


okay ! btw, aku nk ucapkan TAHNIAH ! kpd rakan2 yg berjaya ke temuduga untuk bidang pendidikan... dan yg paling gembiranya aku pon dpt... hee.. hepi sgt2.. ni lah salah satu bonus yg berharga utk aku... syukur Alhamdulillah kpd yg Diatas ...:)


hurmmm... tp, skarang aku terpikir sape la yg dpt skali dgn aku.. i mean tempat yg sama dan masa yg sama utk ke temuduga tu... bkn ape.. tak biase sorang2... tp, bila dipikir2 mase ni la mase tepat utk aku memberanikan diri ni kan.... okay ! i believe myself dat I CAN DO IT ! u go girl... hee.. opps ! over excited ke ??? hehehe.... i'm sorry ;)


dalam pada itu, aku pon masih tak percaya yg aku lulus ujian medsi tu.... ape2 pon ini lah berkat usaha aku selama ni dan juga berkat doa umi dan ayah aku serta kawan seperjuangan... ALHAMDULILLAH !! Tp, tak lupa jgak kpd En.Mohd Noor yg telah bgtau tips2 utk menjwb medsi... terima kasih byk2 encik.... hehe..


Gembira2 jgak... tp, aku jgak turut berdukacita kpd kwn2 ku yg tidak berjaya... ape2 pon korang jgn give up ekk.... mungkin Tuhan merancang yg lebih baik utk korang... Kita harusah percaya dgn HikmatNya.... so, teruskan perjuangan utk mendapat tempat di IPTA.. begitu jgak utk aku... kita sama2 lah berdoa... Amin~


so, itu saje lah utk kali ni... nnt ade cerita baru yg bez lg aku cite ek...  aku pon nk siapkan mental dan fizikal utk menghadapi temuduga ni... almaklumla 1st time la katekan.... entah ape yg nk ditnya kat kitorang ni oleh penemuduga... nervous siot !! Harap berjalan dengan lancar.... InsyaAllah... :)


Wallahu 'alam...


p/s : kalau sape2 yg ade tip2 utk menghadapi temuduga kongsi2 la k....
love u all damn much.. lol :)



No comments:

Post a Comment

mY nOtE . .


pEsanAn kU ^^ ♥

byE byE ... (=^___^=)